Ukrepi za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja

 

V podjetju Smart Com budno spremljamo trenutno situacijo ter se odzivamo na ukrepe pristojnih organov, z namenom, da bo naše delo in sodelovanje potekalo nemoteno tudi v teh zahtevnejših časih.

 

Tudi sami smo sprejeli vse potrebne ukrepe, da bomo lahko izvajali pogodbene obveznosti v sedanjih nepredvidljivih razmerah.

 

Organizirali smo se na način, da je del osebja prisoten na centralni lokaciji podjetja, del pa opravlja svoje delo na daljavo, hkrati pa ima zagotovljen dostop do vseh potrebnih informacijskih virov in opreme za izvedbo oddaljene diagnostike ter po potrebi lahko izvede tudi poseg za odpravo napake na lokaciji namestitve.

 

Dežurstvo izvajamo na enak način kot doslej, s tem, da smo interno povečali stopnjo pripravljenosti. Sodelavci smo seznanjeni s posebnimi ukrepi in pripravljeni, da upoštevamo tudi morebitne omejitve, ki ste jih v tem času sprejeli v vašem okolju.

 

Dosegljivi smo po ustaljenih komunikacijskih poteh, po telefonu oz. elektronski pošti. Glavne kontaktne informacije najdete tudi na https://www.smart-com.si/kdo-smo/vizitka/.

 

O vseh morebitnih nadaljnjih spremembah oz. prilagoditvah vas bomo pravočasno obveščali.

 

Hvala vam za vaše zaupanje in razumevanje!