Optisis
dsc
Beenius
ZAPRI+

Izobraževanje: varno delo od doma

Ostanimo varni, tudi ko nismo v pisarni

Trenutno situacijo s širjenjem koronavirusa izkoriščajo tudi napadalci. Ker želimo, da ostanete varni in vas v teh časih ne prizadene še hekerski napad, smo na tem mestu združili najpomembnejša varnostna priporočila. Upamo, da vam bodo v pomoč.

smart-delo-doma-icon

Priporočila za varno delo na daljavo

Varnost je naša odgovornost

Ko delamo od doma ali druge lokacije, se ne moremo zanašati na visoko raven varnosti, ki jo imamo, ko delamo v pisarni.

Zato se je na delo na daljavo potrebno dobro pripraviti. Če tega ne storimo, tvegamo, da postanemo lahka tarča napadalcev, ki zlahka ukradejo osebne podatke ali podatke podjetja.

phishing

Zavarujte se pred phishing napadi

Nasveti za vsak dan

Ne glede na to, ali delamo iz pisarne ali na daljavo, smo lahko vedno tarča napada v obliki socialnega inženiringa, med katerim je najpogostejši napad z lažnim predstavljanjem (phishing).

Dobra novica je, da lahko s pravim znanjem sebe in svoje podjetje zaščitimo pred tovrstnimi napadi.

certifikat

Specializirana varnostna izobraževanja po meri

Sami lahko storimo največ

Redno preverjanje varnostne osveščenosti uporabnikov ter redno izvajanje izobraževanj o nevarnostih, ki smo jim vsakodnevno izpostavljeni pri uporabi informacijskih tehnologij, je ključno za krepitev kibernetske varnosti in zmanjšanje tveganja 'človeškega faktorja'.

Proti temu so tudi hekerji nemočni.

Zakaj je potrebno misliti tudi na varnost, ko delamo od doma?

Delo od doma prinaša številne koristi, vključno s prihrankom časa, ki bi ga običajno porabili za prevoz na delo, manj motnjami pri delu, manjša je tudi verjetnost okužbe, npr. s koronavirusom.

Delo od doma pa prinaša tudi določena tveganja. Tveganja, ki lahko ogrozijo tako osebno kot tudi poslovno varnost.

Kako lahko zaščitimo sebe in svojo organizacijo, ne glede na to, ali delamo doma ali na javnem kraju, si preberite v nadaljevanju. Priporočila lahko tudi shranite.

Katerim varnostnim tveganjem smo izpostavljeni?

Pri delu na daljavo se soočamo s številnimi varnostnimi tveganji, ki lahko ogrozijo našo varnost kot tudi varnost podatkov, ki jih vsakodnevno uporabljamo. Razdelili smo jih v 4 glavne kategorije.

Fizična kraja ali izguba

Delo v pisarniškem okolju ima številne prednosti, vključno z dobro dodelanimi varnostnimi sistemi in za to usposobljenim osebjem, mehanizmi za varovanje digitalnih podatkov, uveljavljenimi varnostnimi praksami in zaposlenimi varnostniki.

Ko se naše delovno mesto preseli na drugo lokacijo, npr. v domačo pisarno, kavarno ali kateri koli drug javni prostor, varnostnih ukrepov, na katere bi se lahko oprli, ni več. Tako naše delovne naprave postanejo lahka tarča za številne osebe, od ‘klasičnega’ tatu, ki bo ob prvi priložnosti prodal naš računalnik, do hekerja, ki bo z veseljem zaobšel oslabljeni požarni zid in ukradel poslovne podatke.

Pomanjkanje osebne ozaveščenosti

V veliko primerih delo na daljavo zmanjša število motenj, zaposleni pa lahko opravimo zahtevnejše delo, ko smo izven pisarniškega okolja. Toda, če ni v naši navadi, da mislimo tudi na varnostni vidik, morda niti ne opazimo, da nas opazujejo/spremljajo, nam sledijo, nas napadajo z lažnim predstavljanjem ali kako drugače.

Poleg tega se pri delu na daljavo mnogi zaposleni navadijo dostopati do podatkov podjetja prek nezavarovanih osebnih ali javnih naprav ali, kar je še huje, tako, da tretjim osebam omogočajo brskanje po spletu z naprave podjetja. Na žalost lahko takšne prakse zlahka ogrozijo varnost in podatke katere koli organizacije.

Neomejen dostop do podjetja

Mnoga podjetja svojim zaposlenim, ki delajo na daljavo, podelijo enake pravice in dostop, kot bi jih imeli v varnem pisarniškem okolju. To vključuje popoln dostop do omrežij podjetja, dostop do oblaka, notranjih sistemov itd.

Če pri tem zaposleni ni skrben in nima potrebnega znanja ali zavezanosti k varnosti, lahko podeljene pravice napadalcu omogočijo popoln dostop do podatkov podjetja.

Nezavarovane javne povezave

Kolikokrat ste med potovanjem uporabljali javno omrežje Wi-Fi, na primer na letališču ali v hotelski sobi? Večina teh omrežij nima vzpostavljenega nikakršnega varnostnega sistema, kar pomeni, da uporaba takšnega omrežja za poslovne namene našo napravo in podatke izpostavi morebitnemu vdoru.

Grožnja je realna, saj večina javnih omrežij ni šifriranih in za vzpostavitev povezave ne zahtevajo avtentikacije. Takšno omrežje, tudi če je vzpostavljeno doma, lahko hekerjem zlahka omogoči dostop do vseh informacij, ki jih pošiljamo prek interneta – vse od zaupnih e-poštnih sporočil do varnostnih poverilnic vašega podjetja in celo do podatkov o kreditnih karticah.

Kako COVID-19 izkoriščajo hekerji

Naš etični heker Boris Krajnc pojasnjuje in svetuje.

V tem času smo zaznali povečano število kibernetskih napadov, zato smo v infografiki združili najpomembnejša priporočila in nasvete v povezavi s potencialnimi zlorabami preko e-pošte in delom od doma.

Hekerski napad CONVID-19

11 korakov, da zaščitimo sebe in svoje podjetje

Na srečo lahko vsakdo zaščiti svojo ‘oddaljeno pisarno’. Potrebna je le pazljivost, vzpostavljanje nekaterih novih navad in poznavanje potrebnih varnostnih postopkov.

Korak #1: Dobra priprava

Ko moramo delati zunaj pisarne, ne glede na to, ali potujemo ali preprosto delamo od doma, se najprej prepričajmo, da smo dobro pripravljeni za učinkovito izvrševanje svojih nalog. IT podpora mora zagotoviti ustrezen in varen dostop do datotek in sistemov podjetja, ki jih bomo potrebovali za učinkovito delo.

Preden odidemo, pospravimo računalnik, napajalnik in vse dokumente, ki jih bomo potrebovali pri svojem delu – vendar ne pretiravajmo. Zaupne podatke o strankah, občutljive poslovne načrte, zaščitene informacije in lastniške podatke je najbolje pustiti v pisarni, če niso nujno potrebni. S tem previdnostnim ukrepom bomo zmanjšali število stvari, ki jih moramo zaščititi, in tveganja za svoje podjetje v primeru morebitne kraje ali izgube svoje naprave.

Korak #2: Posodabljajmo in varujmo naprave

Če želimo zaščititi svoje naprave, moramo poskrbeti, da je posodobljena vsa nameščena programska oprema, vključno z operacijskim sistemom. Upoštevajmo, da noben operacijski sistem ni povsem varen. Varnostne ranljivosti se razkrivajo nenehno in lahko vplivajo na katero koli različico nameščene programske opreme. Vendar je tveganje veliko večje, če je operacijski sistem starejši in nima nameščenih najnovejših popravkov. Zato je torej pametno, da se prepričamo, da osebne in poslovne naprave, ki jih uporabljamo, vedno delujejo v podprti in po možnosti najnovejši različici operacijskega sistema.

Za odpravo večine varnostnih ranljivosti sta potrebna več kot dva meseca. Predstavljamo si lahko, kaj se zgodi s sistemom, če je v tem obdobju izpostavljen grožnjam. Če želimo odpraviti nadaljnje zamude pri posodabljanju naprav z najnovejšimi varnostnimi popravki, je najbolje, da vklopimo možnost samodejnih posodobitev in tako sistemu omogočimo prenos in namestitev posodobitev takoj, ko so na voljo.

Ko je sistem z izvajanjem rednih posodobitev zaščiten, je čas, da pozornost usmerimo na vse ostale programe znotraj sistema. To vključuje vsa pisarniška ali kreativna orodja, brskalnik in vso drugo programsko opremo, ki lahko predstavlja potencialno ranljivost. Na srečo sodobna programska oprema samodejno preverja posodobitve, zato je potrebno poskrbeti, da se prenesene posodobitve pravočasno namestijo.

Korak #3: Zaščitimo računalnik

Ko delamo izven pisarne, moramo zagotoviti, da je računalnik podjetja varen, saj lahko tako računalnik kot tudi na njem shranjene informacije tatu ali konkurentu predstavljajo dragoceno korist. V nadaljevanju podajamo seznam previdnostnih ukrepov, ki jih lahko izvedemo za zaščito svoje naprave in vseh podatkov, shranjenih na njej:

KORAK 3.1: OMOGOČIMO SAMODEJNO ZAKLEPANJE
Kadar koli se moramo ločiti od svoje naprave, bodisi v domači pisarni ali v skupnem delovnem prostoru, je ne pozabimo zakleniti. Tudi če to pozabimo storiti ročno, nastavimo samodejno zaklepanje svoje naprave: po 30-ih sekundah nedejavnosti za telefon ali tablični računalnik ter po 5-ih minutah za prenosnik.

KORAK 3.2: IZKLOPIMO SAMODEJNO PRIJAVLJANJE
Dostopa do naše naprave ne sme imeti nihče razen nas. Prepričajmo se, da je za prijavo potrebna avtentikacija v obliki gesla, kode PIN ali biometrične alternativne možnosti. Samodejne prijave predstavljajo resnično grožnjo varnosti podjetja, zato se prepričajmo, da je ta možnost vedno onemogočena.

KORAK 3.3: UPORABIMO MOČNA GESLA
Ne moremo dovolj poudariti, kako pomembna je uporaba močnih gesel/kod PIN pri vseh napravah. Šibka gesla vključujejo enake ali zaporedne črke/številke, zlahka ugotovljene najpogostejše besede in osebne podatke, ki so na voljo na družbenih omrežjih (na primer rojstni kraj, datum rojstva, registrska tablica itd.).
Močno geslo se mora drugim zdeti naključno in mora vsebovati vsaj 8 znakov, med katerimi so tako male kot velike tiskane črke, številke in simboli.

KORAK 3.4: INVESTIRAJMO V SISTEM UPRAVLJANJA Z GESLI (mnogi so brezplačni)
Ko pričnemo uporabljati močna, edinstvena gesla za vse svoje naprave in uporabniške račune, jih je težko ročno upravljati. Včasih lahko gesla pozabimo, zagotovo pa jih ne želimo hraniti zapisane na listu papirja. V takšnih primerih so sistemi upravljanja z gesli resnično priročni, saj lahko shranijo neomejeno število informacij, jih šifrirajo in shranijo v eno samo geslo, ki ga lahko enostavno spremljamo. Odločite se lahko za 1Password, LastPass in številne druge.

KORAK 3.5: UPORABIMO DVOFAKTORSKO AVTENTIKACIJO (2FA)
V mnogih primerih je zgolj uporaba gesla za zaščito naših računov postala nezadostna, zlasti ko gre za sisteme podjetij, spletno bančništvo, e-poštna sporočila ali sistem za upravljanje z gesli. Vsa ta mesta hranijo pomembne podatke visoke vrednosti, ki jih je treba varovati ves čas.
Zato je bila pred nekaj leti uvedena dvofaktorska avtentikacija (2FA). Preprosto povedano, to pomeni, da za preverjanje identitete ne potrebujemo le gesla, ampak tudi dodatno metodo preverjanja pristnosti. Lahko gre za enkratno kodo, ki je poslana prek SMS-sporočila ali prek aplikacije. Omogočena 2FA na vseh napravah in računih zagotovo pomeni, da lažje dihamo.

KORAK 3.6: OMOGOČIMO MOŽNOSTI »NAJDI MOJO NAPRAVO« IN »ODDALJENO BRISANJE«
V primeru izgube ali kraje je možnost, da na daljavo najdemo in izbrišemo podatke s svoje naprave, ne le koristen, ampak tudi izjemno pomemben varnostni ukrep. Takšen ukrep, zlasti glede brisanja, lahko zavaruje naše osebne in poslovne podatke ter prepreči, da bi prišli v roke napadalcev.

KORAK 3.7: TOVARNIŠKA NASTAVITEV
Brisanje je treba izvesti tudi takrat, ko napravo prenehamo uporabljati. Napravo ponastavimo na tovarniške nastavitve, preden jo prodamo, podarimo ali kako drugače predamo naprej. Ne pozabimo, da z brisanjem izbrišemo vse podatke, shranjene na napravi. Če te podatke potrebujemo za nadaljnjo uporabo, najprej naredimo varnostno kopijo!

Korak #4: Upoštevajmo svoje fizično okolje

Naše fizično okolje je zelo pomembno, neupoštevanje tega vidika lahko ogrozi našo varnost, kot tudi varnost naprave in poslovnih podatkov. To še posebej velja, če delamo na daljavo, tudi če delamo od doma. Da zagotovimo varno delovno okolje, vrata vedno zapiramo in zaklepamo.

Pozorni moramo biti na dejavnosti, ki se dogajajo okoli nas; naprav/USB ključev na javnih mestih nikoli ne puščamo brez nadzora. V času, ko gremo na stranišče, lahko napravo ukradejo ali nanjo namestijo zlonamerno programsko opremo. Izguba naprave in na njej shranjenih informacij ne povzroči samo stresa in motenje v našem delovnem procesu, temveč povzroči tudi globe, ki prizadenejo nas in naše podjetje.

Korak #5: Bodimo pozorni na svojo okolico

Ko delamo na javnem mestu, bodimo pozorni na dogajanje v svoji okolici v našem vidnem polju. Če je mogoče, smo s hrbtom obrnjeni proti steni tako, da nihče ne more gledati v naš zaslon izza našega hrbta (znana hekerska tehnika – gledanje čez ramo ali angl. shoulder surfing).

Druga možnost je namestitev Privacy Filter aplikacije, ki drugim preprečuje, da bi pod kotom kukali v naš zaslon in tako prišli do informacij, ki jim niso namenjene.

Korak #6: Zaščitimo zaupne informacije

Ko delamo izven pisarne, je še posebej pomembno, da zaščitimo vse zaupne ali osebne podatke, ki jih uporabljamo, prenašamo in hranimo. Na javnem kraju bi lahko številni ljudje imeli slabe namene, kar vključuje tudi tatove in konkurente – v primeru izgube ali kraje naprave oz. podatkov pa lahko podjetje odgovarja za razkritje zaupnih podatkov.

Upoštevajmo, da javni računalniki niso varni in jih nikoli ne bi smeli uporabljati, če razpolagamo z osebnimi ali zaupnimi podatki. Nikoli ne vemo, ali je bila zlonamerna programska oprema morda predhodno nameščena na javni napravi, zato se izogibajmo vnosu poverilnic, podatkov o bančnih računih, številk socialnega zavarovanja ali drugih zaupnih podatkov. Če moramo uporabljati javni računalnik, se najprej prepričajmo, da uporabljamo ‘zasebno brskanje’. Ne označimo nobenega polja z navedkom ‘shrani’ ali ‘zapomni si’. Preden zapremo brskalnik, počistimo zgodovino brskanja in izbrišemo vse prenose.

Ne glede na to, ali potujete s službenim računalnikom ali prek njega delo opravljate od doma, še vedno obstaja nevarnost, da nekdo drug pridobi dostop do njega. Naprave podjetja uporabljajte samo v službene namene in ne dovolite, da bi jih uporabljal kdo drug, npr. prijatelji ali družinski člani. Tudi pri nenamernem ogrožanju podatkov podjetja še vedno odgovarjate za njegovo varnost.

Korak #7: Službeni podatki naj ostanejo na službenih računalnikih

Velika verjetnost je, da naše osebne naprave niso posodobljene in pregledane ter da ne izvajajo natančno nastavljenih protivirusnih pregledov programov, požarnega zidu, šifriranja, omrežja in drugih storitev, ki delujejo v ozadju  delovne naprave. Če sami nismo IT-strokovnjak (in tudi to ni 100-odstotno zagotovilo), verjetno nismo seznanjeni z vsemi previdnostnimi varnostnimi ukrepi, ki jih na ravni podjetja izvajajo učinkovite IT-ekipe.

Morda nas bo zamikalo služben računalnik uporabljati za osebne zadeve, kot je spletno nakupovanje, bančništvo ali celo preverjanje e-pošte. Ali obratno, osebne naprave za službene namene. Vendar pa lahko že povezava ene same nezadostno varne naprave, kot je računalnik, v omrežje podjetja ogrozi varnost celotnega omrežja, zaradi česar smo odgovorni za nastalo škodo v povezavi z zaupnimi podatki, shranjenimi na strežnikih podjetja.

Obstaja pa način za odpravo tveganja, če moramo delati na svojem osebnem računalniku – in to je, da uporabljamo okolja v oblaku, kot je Office 365. Na ta način praktično delamo preko spleta, ne da bi prenašali ali sinhronizirali datoteke in/ali e-poštna sporočila na svojo osebno napravo.

Korak #8: Izogibajmo se javni povezavi Wi-Fi

Ko delamo z javnega mesta, nas pogosto zamika, da uporabimo razpoložljivo brezplačno javno povezavo Wi-Fi. Toda varnostno tveganje, ki ga lahko povzroči ‘enostaven’ dostop, bo verjetno povzročilo veliko težav tako nam kot našemu podjetju.

Dve glavni težavi, ki ju predstavlja uporaba javne povezave Wi-Fi, sta:
1) nezaščiteno omrežje, ki si ga hkrati deli več naprav, in
2) nezaščiten podatkovni promet, ki poteka med javno povezavo Wi-Fi, ki jo uporabljamo, in omrežjem na našem delovnem mestu.

Če želimo rešiti prvo težavo, lahko na svojem telefonu ali drugi mobilni napravi nastavimo svoje lastno brezžično omrežje Wi-Fi, imenovano dostopna točka (angl. hotspot). Čeprav dostopna točka ne šifrira našega prometa, pa prav tako drugim ne omogoča, da bi na istem omrežju zajemali naše podatke. Seveda mobilni operater zaračuna dodaten strošek za vzpostavitev našega zasebnega omrežja Wi-Fi, vendar bo ta strošek v primerjavi z morebitno škodo, ki jo lahko povzročijo javna brezžična omrežja, zanemarljiv.

Korak #9: Šifrirajmo občutljive podatke v e-pošti in na svoji napravi

Nobeni podatki, poslani prek e-pošte, niso varni, razen če jih predhodno šifriramo. Šifriranje je postopek, ki informacije kodira tako, da jih nepooblaščene osebe težko razvozlajo. Če moramo občutljive podatke poslati prek e-pošte, je nujno, da jih najprej šifriramo.

Kot previdnostni ukrep moramo vedno šifrirati vse svoje shranjene podatke, tako da v primeru izgube ali kraje naše naprave nihče ne more pridobiti dostopa do shranjenih podatkov, ne da bi poznal geslo ali kodo PIN.

Korak #10: Pazimo na USB ključe

Presenečeni bi bili nad številom ljudi, ki najdejo na videz zapuščen USB ključ in ga vtaknejo v svoj računalnik. Čeprav gre za klasično hekersko tehniko, imenovano USB dropping oz. podtikanje USB ključev, ji še vedno nasede veliko ljudi. Ko zlonameren USB ključ pridobi dostop do podatkovnih vrat (port-a) v računalniku, so lahko ogroženi naši podatki in morda tudi celotno omrežje našega podjetja. Tovrstnim situacijam se je potrebno izogniti za vsako ceno.

Druga morebitna nevarna praksa je polnjenje naprave prek USB kabla na javnih postajah za polnjenje telefonov. Če je to edina možnost polnjenja, uporabimo zaščito podatkov v obliki USB, ki povezuje električno omrežje z vhodom, ne omogoča pa prenosa podatkov.

Korak #11: Službenih računalnikov ali naprav nikoli ne pustimo na nezavarovanih mestih

Da se izognemo kraji službenih naprav in s tem občutljivih osebnih ali poslovnih podatkov, jih moramo imeti vedno pri sebi. Ne puščamo jih v avtomobilu – niti v prtljažniku. Tudi hotelske sobe niso varne, saj lahko osebje kadar koli dostopa do njih.

komunikacija

Izobraževanje po meri uporabnika

Redna in dovolj pogosta izobraževanja o novih tehnikah, ki se jih poslužujejo hekerji, skupaj s preverjanjem znanja, imajo največji učinek.

Phishing napadov je vedno več in so bolj nevarni

Ne glede na to, ali delate v pisarni ali na daljavo, ste lahko vedno žrtev napada s socialnim inženiringom. Phishing oz. lažno predstavljanje je stara taktika, ki pa je še danes zelo učinkovita. Temelji na zavajanju uporabnikov, da razkrijejo podatke, kot so poverilnice za registracijo, podatki o kreditni kartici itd.

S pravim znanjem in zavedanjem se lahko zaščitimo. Pripravili smo 6 nasvetov, ki jih moramo upoštevati, da nas hekerji ne ujamejo:

1. Ne odpirajte nezaželene e-pošte in ne odgovarjajte nanjo. Če slučajno prejmete e-pošto s priponko ali besedilno sporočilo s povezavo, ne storite ničesar, dokler ne preverite legitimnosti pošiljatelja. Ne klikajte na nobene povezave in ne uporabljajte podatkov za stik, ki so navedeni v e-pošti ali besedilu.

2. Prenašajte samo tiste datoteke in aplikacije, ki prihajajo iz zanesljivih in zaupanja vrednih virov. Enako velja za vtičnike brskalnikov.

3. Ne sprejemajte prošenj za prijateljstva, če pošiljatelja ne poznate osebno.

4. Klic prekinite takoj, če kdo zahteva podatke o osebnem računu prek telefona, na primer številko kreditnih kartic ali kakršne koli zaupne podatke.

5. Ne klikajte na nobeno povezavo, ki jo vidite, zlasti če pride po naključni e-pošti, preko takojšnjih sporočil ali SMS-sporočil. Vedno preletite povezave in se prepričajte, da vodijo do zanesljivega vira. Bodite pozorni na tipkarske napake v povezavah, na primer com namesto twitter.com.

6. Kadar koli se pojavi opozorilo sistema ali brskalnika, ga pozorno preberite in ustrezno ukrepajte.

Prikaži nasvete
Skrij

Testirajte svoje znanje - znate odkriti lažno e-pošto?

Za vas smo pripravili kviz in test, s katerima se boste naučili, kako dobro lahko obvladate tveganja, ki ste jim vsakodnevno izpostavljeni preko e-pošte.

Preizkusite se v kvizu

Rešite phishing test

Uporaba svoje mobilne naprave v službene namene

Trend BYOD-Bring your own device oz. ‘prinesi svojo napravo’ se je hitro prijel zaradi praktičnosti, ki jo prinaša zaposlenim, saj ti lahko za službene namene uporabljajo svoje mobilne telefone in prenosne ter tablične računalnike.

Glede na to, da v tem primeru preko njih dostopamo tudi do poslovnih podatkov, je potrebno pomisliti na varnostna tveganja, ki jih prinaša: od izgube in uhajanja podatkov, do neposodobljene ali zlonamerne programske opreme, ki ogroža napravo in napadalcu omogoča prevzem popolnega nadzora.

Poskrbite za zaščito svoje naprave in pomembnih informacij, ki jih hrani!

Dodatne izobraževalne vsebine

Še nekaj dodatnih koristnih nasvetov, ki si jih lahko shranite ali celo natisnete, da jih boste imeli vedno pri roki. Seveda jih lahko delite tudi s sodelavci.

Ste najpomembnejši člen varnostne verige

Kadar koli delate izven pisarne, ste izpostavljeni večji nevarnosti kot pri delu v pisarni. Zato morate vedno sprejemati odločitve, ki se vam zdijo najboljše. In te temeljijo na znanju.

Smart Comova ekipa etičnih hekerjev pripravlja strokovna mnenja, nasvete in izobraževalne vsebine na najbolj aktualne in pereče varnostne teme. Zbrali smo jih v našem vsebinskem hubu.

newsletterr

Strokovne vsebine vam tudi dostavimo

V vaš e-poštni nabiralnik v obliki mesečnega varnostnega novičnika s priporočili za ukrepe za najnovejše varnostne grožnje.

Raziskujte naprej

VPRAŠAJTE NAS
Arrow

Soglašam, da zaupane osebne podatke lahko hranite in uporabite za obveščanje o:



Vaše podatke bomo hranili in obdelovali za občasno posredovanje strokovnih vsebin in vabil na specializirane dogodke preko elektronske pošte. Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Privolitev lahko kadarkoli prekličete, ob prejemu e-sporočila ali na e-naslov marketing@smart-com.si posredujete sporočilo z naslovom Odjava. Po obdelavi zahteve za odjavo vam bo Smart Com prenehal pošiljati vsebine od katerih ste se odjavili.

Podrobnosti o odjavi, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si preberite v Pravnih obvestilih.

x
Zapri obrazec
ZAPRI+