Vsaka generacija ima svoj okus, svoj način dojemanja sveta. Nekatere posebnosti so pozitivne, druge negativne, tretje nimajo posebnega pomena.

 

Generacija milenijcev ima nekaj edinstvenih osebnostnih lastnosti, ki delodajalce očitno begajo.

milenijci

 

Veliko milenijcev na delovnem mestu še vedno težko najde občutek zadovoljstva ali izpolnitev, ki si jo tako želijo, kar posledično vpliva na njihovo zavzetost ali zvestobo.

 

Za vas smo pripravili poglavje iz knjige Voditelji jedo zadnji, avtorja Simona Sineka.

 

V tem poglavju Simon Sinek pojasni kaj lahko naredimo kot voditelji z generacijo milenijcev, da jih bomo lažje razumeli in jih navdihnili delovanju v organizaciji.

 

Prenesite poglavje preko obrazca za prenos.

 

Vabimo vas, da si v naši Smart založbi ogledate tudi ostale slovenske izdaje knjižnih uspešnic Simona Sineka


Kam vam lahko pošljemo poglavje?

Soglašam, da zaupane osebne podatke hranite in uporabite za obveščanje o:


Vaše podatke bomo hranili in obdelovali za občasno posredovanje informacij o knjižnih novostih Smart založbe preko e-pošte oz. po navadni pošti. Vaše osebne podatke bomo uporabljali zaupno in jih ne bomo posredovali tretjim osebam. Vašo zasebnost obravnavamo v skladu z določili GDPR in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Privolitev lahko kadarkoli prekličete, ob prejemu e-sporočila ali na e-naslov marketing@smart-com.si posredujete sporočilo z naslovom Odjava. Po obdelavi zahteve za odjavo vam bo Smart Com prenehal pošiljati vsebine od katerih ste se odjavili.

Podrobnosti o odjavi, obdelavi in varovanju osebnih podatkov si preberite v Pravnih obvestilih.